środa, 27 lipca 2016

NA JAKIE BLOGI LUBIĘ ZAGLĄDAĆ

Hej kochani:) Dzisiaj post o blogach jakie lubię czytać, a właściwie co powinny posiadać by mnie zainteresowały. Przedstawię wam kilka wskazówek jak prowadzić swoją stronę, aby przyciągać czytelników, może komuś się to akurat przyda. :)



✮Nagłówek✮
 Jest to pierwsza rzecz, która rzuca nam się w oczy po wejściu na bloga. Nie powinien on zawierać w sobie dużo informacji - tylko to co konieczne (podstawowe informacje). 

✮Zdjęcia✮
Muszą być dobrej jakości, duże i jasne. Wiadomo nie każdy ma dobry sprzęt fotograficzny (chociaż wiemy, że zdjęcia lustrzanką bardziej przyciągają uwagę), to żeby było dobre światło. Źle ogląda się zdjęcia z żółtym tłem. 

✮Komentarze✮
Chyba wy tak jak ja, nie lubicie weryfikacji obrazkowej. To strasznie zniechęca do napisania komentarza pod postem i jest chyba najbardziej denerwującą rzeczą na jakimkolwiek blogu. Tak więc STOP - weryfikacji obrazkowej. Można ją wyłączyć w ustawieniach. 

✮Tekst✮
To chyba jest najważniejsze, przecież większość osób odwiedza blogi, właśnie by coś poczytać, a nie tylko pooglądać same zdjęcia. Co z tego jeśli będą one dobrej jakości skoro ortografia i interpunkcja leży? Pisząc posty należy starać się nie popełniać błędów językowych (wszystkich inny też) i nie nadużywać emotikonek. Oczywiście źle się czyta posty w których co chwila są emotikony.

 ✮Wygląd✮
Najlepiej jest jeżeli kolory, gadżety są do siebie dopasowane i na miejscach. Lubię blogi, które mają tło jasnego koloru (ale nie jaskrawego), i czarną czcionkę na blogu - wtedy dla mnie się najlepiej czyta.

 ✮Inne✮
Lubię na blogach muzykę, która sama zaczyna lecieć (jednak każdy ma inne upodobania) lecz nie lubię, gdy ktoś pisze ciągle o tym samym, dzień w dzień... 



A wy jakie blogi lubicie czytać? :) 




 

20 komentarzy:

  1. Przeglądam głównie blogi modowe i o designie, liczy sie dla mnie przede wszystkim wyglad bloga i zdjęcia :)

    obserwuję :)
    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100%, dodatkowo drażni mnie jeśli dziewczyny robią zdjęcia w mało ataraktycznych miejscach, typu balkon, na którym jest pełno rupieci, bądź nieposprzątany pokój ;)
    Zapraszam do siebie --> maaalgooos.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię blogi minimalistyczne, przejrzyste. To jest coś, co przypada mi do gustu. Tez ważne dla mnie jest to, żeby a bloga był pomysł, żeby było oryginalnie, a nie posty, które mogę zobaczyć na innym blogu, zdjęcia bardzo podobne. To pokazuje, że nie szanuje się pracy innych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię blogi z tematyką fotografii i motocrossu :) do tego jeżeli jest jasne tło i wyraźnie sie czyta to jest super
    Pozdrawiam
    http://szerily.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie nie trawie blogow z muzyka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam blogi modowe i z dużą dawką zdjęć street fashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! :) Przeglądam blogi o różnej tematyce, każdy ma w sobie to coś, co zachęca do czytania.
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że masz podobne upodobania do moich :) Lubię proste szablony i jasne, przejrzyste strony i tworząc swojego bloga starałam się to osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Podobają mi się blogi takie jak opisałaś wyżej. Jednak w każdym znajdzie się coś interesującego :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że polecasz blogi innych. :) Zgadzam się z tym, co napisałaś, chociaż osobiście nie lubię, gdy na blogach jest muzyka. Również zwracam uwagę na to, czy tekst jest napisany poprawnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafne spostrzeżenia co do punktów. Weryfikacja obrazkowa to najgorsze co może być. Od razu zniechęca do bloga.
    Pozdrawiam / ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że mamy podobny gust co do blogów :) Jednak ja nie lubię muzyki, która sama się włącza.
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo :) Super te blogi, które czytasz ;) Połowę z nich znamy :) My jednak wolimy blog Styleev od DEYNN ;) Rewelacyjny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie również ważne są zdjęcia i wygląd bloga. Twój blog jest bardzo ładny:) Mam nadzieję, że zajrzysz na mojego bloga i przypadnie Ci on do gusty :) http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą w 100%. Sama nie robię zdjęć profesjonalną lustrzanką, ale sram się jak najlepiej, by na razie zdjęcia z mojego telefonu było dobre. :)

    https://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeglądam blogi z modą oraz kosmetykami. Lubię oczywiście również takie o gotowaniu! ;)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że dla wszystkich dla których liczą się zdjęcia jest to na drugim miejscu ;) Przecież w blogowanie bardzo ważny jest tekst! :)
    www.obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Także przeglądam bloga Deynn i Maff ;) ciekawy post, podoba mi się, ale mnie jednak ciut denerwuje jak muzyka na blogu zaczyna sama lecieć ;) pozdrawiam ;) patssstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zgodzę się, że zdjęcia zrobione lustrzanką bardziej przyciągają uwagę. Tym typem aparatu trzeba umiec zdjęcia, nie mowie o automacie bo to zadne fotografia. NAwet zwyklym aparatem mozna zrobić swietne zdjecia, mysle ze chodzi o kadry i mala przerobke :) Także jesli ktos chce miec dobre zdjecia na bloga to wystarczy ze bedzie cwiczyl :)
    Wybacz, zawsze zwracam uwagę na to. Za duzo osob mysli, że lustrzanka to cud. Nie... W 80% przypadkow ludzie ją kupują dla szpanu.

    OdpowiedzUsuń