piątek, 29 lipca 2016

TUMBLR INSPIRATION

Cześć jak pewnie wiecie od początku mojego blogowania na starym blogu, inspiracje były ze mną. One mnie inspirują i kocham robić posty tego typu, więc pomyślałam, że będę robić raz na miesiąc taki post, więc to będzie coś w stylu tradycji na moim blogu. Mam nadzieję, że chociaż większość z was lubi inspiracje i będziecie chcieli coś takiego zobaczyć na tej stronie. :))







Podobają wam się posty tego typu na moim blogu? Może chcecie abym coś w nim zmieniła? :)

28 komentarzy:

  1. Również uwielbiam przeglądać fotografie z inspiracjami! Także jestem za takimi wpisami. :)
    Całkiem ciekawe wyszukałaś, podobają mi się!

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BardzO fajnie, inspirujące 😊hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie zdjęcia, mam tumblra i właśnie pojawiają się w nim obrazy o podobnej tematyce. Świetne! Obserwuję i będę tu zaglądała :)
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham posty tego typu xoxo
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2016/07/zorb-ball-is-it-fun.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Teźle uwielbiam przeglądać fotografie z inpiracjami, a najwięcej znajduję ich na instagramie ,piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam posty inspiracyjne, te zdjęcia są tak bardzo w moim stylu ;) Ah gdybyś zobaczyła mojego tumblra! :) Te buty (maxy) z pierwszego zdjęcia są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam inspiracje, wybrałaś świetne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak już pisałam, uwielbiam inspiracje! Bardzo fajnie je do siebie dobrałaś :D

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. inspiracje są na prawdę genialne! nie zmieniaj nic!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow fajne posty no i ta puszka przezroczysta gdzie takie cudeńka znajdujesz kochana ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary Celine, VOSS i instax czy jak to się tam pisze.
    Inspiracje są potrzebne. :)

    Zostanę na dłużej i poobserwuje. Zajrzyj też do nas: www.projekt-nn.blogspot.com. Autorski blog dwojga młodych ludzi chcących naprawić to co jest do naprawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wpis
    zapraszam brunettexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy podobne poczucie estetyki :)
    najbardziej przypadły mi do gustu matowe paznokcie, są śliczne!

    famuart - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wpisy tego typu. Taka odskocznia od przemyśle i ciężkich temwtów.
    Rewelacyjne inspiracje.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham inspiracje. Sama godzinami potrafię szukać pięknych grafik, i mam takich masę na dysku. U mnie na blogu inspiracje też są tradycją wyniesioną z starego. Poza tym ładny design. Życzę miłego dnia, Doitsu.

    ~ what-duet.blogspot.com ~

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie posty , sa luźne dla oka:)
    I przedewszystkim inspirują, więc podtrzymuj tradycje ;)
    Pozdrawiam.

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne fotki, nice :D
    http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam inspiracje! Cudowne zdjęcia wybrałaś :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie zdjęcia!

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam inspiracje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem takie posty są świetne, sama planowałam w bliskim czasie zrobić podobny :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wielbię tumblr, wolę Weheartit, ale zdjęcia piękne ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, genialne fotki ;3 te czarne matowe iphony sztooos <3
    obserwuje kochana i mam nadzieje na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  24. "

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    We are sharing some of our latest featured posts Top 10 Best Stretch Marks Creams in Singapore.

    1.Top 10 Best Body Exfoliators in Singapore

    2.Top 10 Hair Heat Protection in Singapore

    3.Top 10 Best Hair Oils in Singapore

    4.Top 10 Best Under Eye Concealers in Singapore

    5.Q&A: Doranne @themerriedlife"

    OdpowiedzUsuń