poniedziałek, 22 sierpnia 2016

ADIDAS ZX FLUX

Adidas Zx Flux to od dziś mój nowy nabytek. Długo zastanawiałam się nad zakupem tych butów. I już na wstępie powiem Wam, że po jednym dniu ich noszenia nie żałuję, że je kupiłam. Buty sprawdzają się świetnie. Są ładne, modne i przede wszystkim bardzo wygodne. Fluxy są bardzo lekkie, w ogóle nie czuć ich na nodze. Buty te są odpowiedzią na znane zapewne wszystkim Nike Roshe Run. Fluxy są jednak solidniejsze od swoich konkurentów i z pewnością bardziej niż Roshe Runy nadają się na wiosnę czy jesień.

















A wam podobają się Zx Flux'y? Co o nich sądzicie? ;))

18 komentarzy:

  1. Moja siostra ma te fluxy, tylko jeszcze z czarną podeszwą, a i również moja mam. Nieraz im je podkradam, bo również muszę przyznać, że są nieziemsko wygodne. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są! Od dawna chcę sobie je kupić i chyba się skusze na te czarne! :)

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są, na pewno kiedyś będę chciała takie zakupić :) a tak w ogóle to fajne spodnie, mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam białe fluxy i są mega ;) Czarne też sa śliczne, na pewno wolniej się brudzą haha
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda! :) Buty są bardzo wygodne, lekkie. Ja w swojej kolekcji posiadam neonowy pomarańcz, ale możliwe, że skuszę się na kolejną parę! :)
    Pozdrawiam,
    hopeinsidethebody.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są bardzo ładne, jednak osobiście nie planuję ich kupić. Wystarczy mi ich atak w mojej poprzedniej szkole, gdzie co 2 dziewczyna miała właśnie takie buty. :/

    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/08/nowy-rozdzia-w-moim-zyciu_31.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają i chętnie przygarnęłabym je do swojej szafy! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super buty, chętnie bym je przygarnęła ja w ogóle
    mam hopla na punkcie markowych butów :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz zgrabne nogi i fajne buty ! :)
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne buciki, ale mogłaś poszaleć z kolorami :). Dziwi mnie ta ''moda'' na fluxy rosze czy też superstary jak i AF1. Jest masa innch butów :P nawet dla młodych dziewczyn. Sportowe buty to nie zawsze dobry wybór :P.

    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzą mi się te buty, muszę w końcu je kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne! marzą mi się takie klasyczne, czarne buty! Szukam właśnie modelu, który byłby idealny dla mnie. Może właśnie znalazłam? :)

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. "
    We hope to add to the comment feed roll and we are from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Curry Puff in Singapore

    2.Top 10 Best Nasi Padang in Singapore

    3.Top 10 Best Fishball Noodles In Singapore

    4.Top 10 Best Laksa in Singapore

    5.Top 10 Best Soy Bean Curd In Singapore"

    OdpowiedzUsuń