wtorek, 2 sierpnia 2016

ULUBIEŃCY MIESIĄCA - LIPIEC




Hej ! Jak widać po nazwie posta przychodzę dzisiaj do was z ulubieńcami miesiąca. Nie jest ich jakoś w miarę dużo, ponieważ wybrałam rzeczy których używałam najczęściej. Jeśli się wam spodoba to będę robiła takie posty co miesiąc. :)



Timotei with Jericho Rose, Szampon z odżywką 2 w 1 ''Świeżość'' - Szczerze mówiąc jest to najlepszy szampon z odżywką, który zaczęłam używać niecały miesiąc temu i jestem z niego bardzo zadowolona. Ma bardzo przyjemny, miły dla nosa zapach. Nie jest to intensywny zapach, raczej delikatny, ale długo utrzymuje się na włosach. Bardzo ładnie się pieni. Co do samego działania jestem mile zaskoczona. Włosy po umyciu stają się miękkie i gładkie, a do tego ładnie lśnią. Przy czym dzięki odżywcze łatwiej się rozczesują.

Plusy:
-przyjemny zapach
-nie plącze włosów
-wygodne opakowanie i otwór
-miękkie i lśniące włosy
-ułatwia rozczesywanie
-dobra cena

Minusy:
-brak


Odżywka do włosów Nivea Diamond Gloss Care - Pielęgnuje, nadaje diamentowy blask i ułatwia rozczesywanie dzięki innowacyjnej formule z Nutri - Esencją z dodatkiem diamentowego pyłu. Ma intensywny zapach typowy dla kosmetyków do włosów przypomina mi zapach z salonu fryzjerskiego. Konsystencja jest dość gęsta. Według mnie ta odżywka działa lepiej niż nie jedna maska do włosów. Moim zdaniem odżywka jest warta przetestowania.



L'Oreal Paris Mega Volume Collagene 24h  Waterproof tusz do rzęs Mega Black - Długotrwała maskara pogrubiająca, efekt mega powiększonych i pogrubionych rzęs w intensywnym kolorze, specjalna gęsta szczoteczka otula rzęsy sprawiając, że nabierają objętości, nie kruszy się i nie rozmazuje, nie pozostawia grudek i nie skleja rzęs.



Marion Natura Silk Jedwabna kuracja do włosów - Jest to regenerująca odżywka bez spłukiwania do każdego rodzaju włosów. Dzięki zawartości m.in. Jedwabiu i Prowitaminy B5 odżywka nadaje włosom świetlisty połysk, sprawia, że włosy będą odżywione, nawilżone i sprężyste. Konsystencja jest oleista i rzadka, bez problemu rozciera się w dłoni i nakłada na włosy.




 Róż Bell 2 skin pocket pressed rouge - Jest to modelujący róż do policzków w kolorze jasnego pastelu, lekko cukierkowego różu. Konsystencja różu jest kremowa, miękka. Jest on lekko perłowy. Dobrze rozprowadza się pędzlem, obecnie stosuję go z bronzerem taki efekt moim zdaniem jest najlepszy.

Plusy:
-nie robi plam
-kremowa konsystencja
-lekko perłowy
-małe poręczne opakowanie

Minusy:
-słabo na pigmentowany

To by było na tyle, wszystkie produkty mogę wam polecić bo w lipcu to po nie sięgałam najczęściej i sprawdzały mi się rewelacyjnie!









26 komentarzy:

  1. WOW! Super nowości :) Uwielbiamy takich ulubieńców ;3 Ten róż z bell podoba nam się, bo ma teki delikatny kolorek ^^ Szkoda tylko, że słabo na pigmentowany :/ Ale cóż. Nic nie jest idealne ;p :) Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i to jest ten minus dlatego używam go z brozerem. Również pozdrawiam :) :*

      Usuń
  2. Super ulubieńcy i chyba muszę kupić tą maskarę :D Szampon mnie zainteresował może w najbliższym czasie się skuszę na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam stąd tylko jedwab, ale nie byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ulubieńcy, najbardziej moją uwagę przykuła maskara ;)
    obserwuję
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy! Mam ten szampon z odżywką i też jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również używam Timotei i gorąco polecam :)
    świetni ulubieńcy :)
    pozdrawiam :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubiłam te szampony z Timotei, bo miały baaardzo fajne zapachy, ale po pewnym czasie moje włosy przestawały się z nimi lubić i trzeba było je zmienić. ;) a odżywkę z Marion też mam, tylko tą do prostowania włosów, która działa naprawdę rewelacyjnie. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do siebie ponieważ jesteś nominowana do LBA
    Www.szerily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako, że jestem włosomaniaczką i każdego miesiąca używam innego szamponu ten bardzo mnie przyciągnął. Prezentuje się super.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś ten szampon z Timotei był bardzo fajny. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze, to nie uzywałam żadengo z tych kosmetyków. Ja mogę polecić kosmetyki z Aussie, może Tobie też przypadną do gustu :)

    https://swiatbezszpilek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze co to przyciągnęła mnie ta maskara, ponieważ moje rzęsy i wybranie odpowiedniego tuszu to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego wieczoru kochana :) <33 Pozdrawiamy i ściskamy mocno ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kosmetyki Marion! są tanie, ale wbrew pozorom bardzo skuteczne. :)

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jak na razie wszystkie odżywki z Nivei sprawdzają się świetnie ;D Działania mają inne, ale moje włosy po prostu je lubią.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio polubiłam kosmetyki Bell, a szczególnie te, które można dostać w biedronce, totalne zaskoczenie :(
    Nowy post: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam już jedwabiu z Marion dużo razy i naprawdę produkt jest warty polecenia! Włosy po nim nie puszą się ani nie elektryzują. Co do odżywek z Nivei są naprawdę dobre, u mnie sprawdzają się doskonale! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam pierwszego produktu i był świetny, ale zupełnie o nim zapmniałam, muszę się wybrać do sklepu :D
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam tusze z L'oreala <3 Super ulubieńcy!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam żadnego z tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego, ale odżywkę Nivea miałam podobną i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe produkty :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/summer-sale-in-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń